++++

คลิกที่ + - เพื่อเพิ่ม ลดความเร็วในการดูภาพ

===== Photo album =====
  1. รูปถ่ายของ แมงปอ ชลธิชา มาเยือนเวทีไท 18 สค.2550
  2. รูปถ่ายของ น้องเบนซ์ จูเนียร์ บนเวทีไท 18 สค.2550
  3. รูปถ่ายของไผ่ พงศธร มาออกรายการ 07 show 12 สค 50
  4. รูปถ่ายของ ก็อท จักรพันธ์, แพรวา พัชรี, ไผ่ พงศธร, รัชนก ศรีโลพันธ์, ดอกอ้อ ทุ่งทอง บนเวทีไท 11 สค.50
  5. รูปถ่ายพี่นาง ศิริพร อำไพพงษ์ บนเวที 7 สีคอนเสิร์ต 11 สค.2550
  6. รูปถ่ายไหมไทย ใจตะวัน บนเวที 7 สีคอนเสิร์ต 11 สค.2550
  7. ภาพบรรยากาศ งานมหกรรมคอนเสิรต์ "ด้วยรักแด่ครูสลา" 11 มี.ค.50

ค้นหาทุกอย่างในเวบนี้


สถิติผู้เข้าชม คน
Stats (เริ่มนับ 23 ส.ค.2550-10.00 น.)

  1. Clip Video คอนเสิร์ต เสียงอิสาน ณ เวทีไทย ตอนที่ 1 วันที่ 15 ก.ย.2550
  2. clip video ไผ่ พงศธร , พี สะเดิด, แพรวา พัชรี ,ตั๊กแตน ชลดา มาออกรายการจันทร์พันดาว 10 ก.ย.2550
  3. MV 6 เพลงสุดม่วนของ หมอลำคู่เอก ปฤษณา วงศ์ศิริ & บานเย็น รากแก่น
  4. MV รวม 7 คลิปวิดีโอการแสดงสดของ ไหมไทย ใจตะวัน (สมัยอยู่เสียงอีสาน)
  5. MV ศิริพร อำไพพงษ์ โบว์รักสีดำ |

Sunday, August 6, 2006

กะเทยประท้วง - ปอยฝ้าย มาลัยพร


กะเทยประท้วง - ปอยฝ้าย มาลัยพร



..ฉันภูมิใจ
พอใจล่ะที่เป็นกะเทย
ไผสิเว้าเยาะเย้ย
กะซางเถาะเว้ย
กะซางเถาะเว้ยปากคน
เริดซะอย่าง
สวยแบบอดทน
บ่เคยสนคำคนนินทา
[พูด]..บ่สนดอกเด้อค้า
..ไผสิเว้าฮือไผสิว่า
กะซางดอกค้า
ฉันบ่สนใจ
เป็นกะเทย
หละมันผิดหม่องได๋
เป็นกะเทย
หละมันผิดหม่องได๋
ไผรับบ่ได้
กะตายโลดเด้อสู
โลกนี้ต้องขาดสีสัน
ถ้าบ่มีหมู่ฉัน
หละกะลองเบิ่งดู
บ้านได๋บ่มีกะเทย
ถือว่าเช้ยเชยบ่ทันหมู่
เดี๋ยวนี้แห่งออกแม่แพร่พันธุ์
เพื่อนสาวทั้งนั้น
แตกอยู่อู้อู้
ดนตรีหมอลำเบิ่งดู
ขนาดครูสอนเต้น
กะยังเป็นกะเทย
แม่นบ่ค่ะแม่ขา
..เป็นกะเทย
กะเทยกะเทยกะเทย
ไผสิเว้าเยาะเย้ย
กะซางเถอะเว้ย
กะซางเถอะเว้ยมั่นใจ
หม่องได๋หม่วน
เฮากะพากันไป
สร้างความสดใส
มันผิดไผอยู่บ่ค้า
..เดี๋ยวนี้
เขายอมรับเหมิดแล้ว
ด๊อกเตอร์ด๊อกแต๋ว
กะออกหน้าออกตา
ฉันเองกะภูมิใจตัวฉัน
ผู้ได๋กีดกัน
กะซางเขาเถาะนา
ลูกผัวพอได้กะเอา
ยามเมากะเมา
หม่วนกันเฮฮา
ไปเที่ยวบ้านนั้นบ้านนี้
ฟ้อนหน้าเวที
กะหมู่ฉันนี้หละค๊า
ซื้อเหล้าขาวเลี้ยงผู้บ่าว
ยามหมอลำหย่าว
กะออกท่าลีลา
ชีวิตจิตใจกะเทย
หม่วนไปเลยเลย
ล่ะบ่มีปัญหา
ขั่นสิให้ฉันเป็นผู้ชาย
ฉันขอยอมตาย
ล่ะยอมตายดีกว่า
ขั่นสิเอาฉันต้องเอาผัว
เอาผัวเอาผัว
เอาผัวกะยังว่า
[พูด]..แม่นบ่ค่ะ
แม่เฉลิมพล มาลาคำขา
เป็นความจริงล่ะลูกเอ้ย
ฮ้า เอาผัวน้อลูกเนาะ
ตายเลยไปไกล ๆ เลย
พวกชะนีน่ะ ไปเลย..
..เดี๋ยวนี้
เขายอมรับเหมิดแล้ว
ด๊อกเตอร์ด๊อกแต๋ว
กะออกหน้าออกตา
ฉันเองกะภูมิใจตัวฉัน
ผู้ได๋กีดกัน
กะซางเขาเถาะนา
ลูกผัวพอได้กะเอา
ยามเมากะเมา
หม่วนกันเฮฮา
ไปเที่ยวบ้านนั้นบ้านนี้
ฟ้อนหน้าเวที
กะหมู่ฉันนี้หละค๊า
ซื้อเหล้าขาวเลี้ยงผู้บ่าว
ยามหมอลำหย่าว
กะออกท่าลีลา
ชีวิตจิตใจกะเทย
หม่วนไปเลยเลย
ล่ะบ่มีปัญหา
ขั่นสิให้ฉันเป็นผู้ชาย
ฉันขอยอมตาย
ล่ะยอมตายดีกว่า
ขั่นสิเอาฉันต้องเอาผัว
เอาผัวเอาผัว
เอาผัวกะยังว่า
[พูด] แม่นบ่ค่ะ
พ่อหลอดขา
..ฉันภูมิใจ
พอใจที่เป็นกะเทย
ไผสิเว้าเยาะเย้ย
กะซางเถาะเว้ย
กะซางเถาะเว้ยปากคน
เริดซะอย่าง
สวยแบบอดทน
ซังซังคน
ซังคนดูถูกกะเทย
ซังซังคน
ซังคนดูถูกกะเทย
โอ๊ย..



No comments:

Post a Comment